اخبار بازار بیلت در ترکیه و ورق گرم در چین
نوشته شده توسط : hamiransteel

بازار قراضه و بیلت در ترکیه:

طبق آخرین آماری که از سوی بازار بیلت وارداتی در ترکیه به دست آمده است، پیش بینی های مربوط به کاهش قیمت در این بازار بسیار جدی تر شده است. به دلیل افزایش قیمت در بیلت سی آی اس، خریداران تصمیم گرفته اند تا نسبت به فعالیت اشان در بازار محتاط تر عمل کنند. بیلت سی آی اس از 535 تا 550 دلار هر تن سی اف آر  به 525 تا 540 دلار هر تن سی اف آر رسیده است.

یکی از عمده دلایلی که باعث شده تا فولاسازن کشور ترکیه منتظر افزایش قیمت بیشتری در بازار باشند، سقوط قیمت ها در بازار قراضه می باشد. طبق برآورد های انجام شده پیش بینی می شود تا به زودی شاهد کاهش قیمت 15 دلاری در بازار باشیم. در حال حاضر باید به دلیل نزولی شدن قیمت قراضه، شاهد کاهش قیمت بیلت نیز باشیم. به همین جهت در بازار داخلی نیز بیلت 5 دلار ارزان تر شده 525 تا 535 دلار هر تن درب کارخانه شده است.

اخبار بازار ورق گرم صادراتی در چین:

گزارش های رسیده از سوی بازار چین حاکی از کاهش قیمت های ورق گرم صادراتی می باشد. عده ای علت این کاهش قیمت های اخیر را بالارفتن میزان عرضه در بازار می دانند. لازم به ذکر است که به دلیل شرایط ایجاد شده در بازار چین، می توان اعلام کرد که در بازار چین شاهد افت قیمت های بیشتری نخواهیم بود زیرا انبار های تجار به دلیل فروش های زیاد اخیر رو به تمام شدن است.

قیمت فعلی ورق گرم صادراتی چین 580 تا 600 دلار هر تن فوب است و این موضوع یعنی قبیمت ورق گرم صادراتی حدود 10 دلار کاهش هفتگی داشته است. به نظر می رسد که افت قیمت های اخیر به دلیل کاهش قیمت در بازار های داخلی چین می باشد. در این مدت قیمت ورق گرم در بازار داخلی چین نیز 6.5 دلار هر تن افت داشته است. ظاهرا علت اصلی افت قیمت خبر افزایش تولید چین است. شروع مجدد به کار کارخانه بنکسی استیل تاثیر زیادی بر جو بازار داشته است.

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید

 





:: بازدید از این مطلب : 3
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 2 مهر 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: